داپکده  |  سامانه هوشمند خدمات حقوقی و معرفی وکیل در سراسر کشور

وکیل مهاجرت به آلمان

وکیل مهاجرت به آلمان | ۷ روش مهاجرت به آلمان

بروزرسانی در:  21 آبان 1402
دسته بندی: مقالات  مهاجرت  وکیل

وکیل مهاجرت به آلمان شرایط امور مهاجرت و اخذ ویزا کشور آلمان را برای شما تسهیل می نماید و می تواند با توجه به سابقه و مهارت خود در این امورات، در مدت کوتاه تری و اخذ بهترین روش، تابعیت این کشور را برای شما دریافت نماید.

وکیل مهاجرت به آلمان

معمولا هنگامی که اشخاص تمایل دارند، به کشور آلمان مهاجرت نمایند، سردرگم هستند که کدام روش برای مهاجرت به آلمان مناسب است و می توانند در مدت کوتاه تری تابعیت این کشور را دریافت نمایند، فلذا شما می توانید با اخذ وکیل دیگر از این نگرانی و سردرگمی ها نجات یابید.

انواع روش های مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان دارای روش های متفاوتی می باشد، که بایستی با توجه به هدف شخص و وضعیت او، آن روش مهاجرت را برگزید، فلذا وکیل مهاجرت به آلمان در گام اول وضعیت مراجعین خود را بررسی می نماید و به آن ها می گویند مهاجرت از این طریق مناسب شماست و سریعتر می توانید اقامت آلمان را دریافت نمایید، فلذا اگر تمایل به مهاجرت به آلمان دارید، می توانید بواسطه روش های ذیل اقدام نمایید.

مهاجرت بواسطه سرمایه گذاری

کشور آلمان دارای روابط اقتصادی گسترده بوده و به تبع آن نیز بسیاری از تاجران یا مهاجران تمایل سرمایه گذاری در این کشور را دارند، فلذا اگر تمایل به مهاجرت بواسطه سرمایه گذاری به آلمان را دارید از طرق ذیل امکان پذیر می باشد:

خرید اوراق قرضه دولتی آلمان یا سهام شرکت های آلمانی حداقل به میزان ۳۶۰/۰۰۰ هزار یورو.

راه اندازی کسب و کار در آلمان و ایجاد اشتغال برای شهروندان آلمانی حداقل به میان ۱۰۰/۰۰۰ هزار یورو.

استارتاپ یا همان ایجاد کسب و کار نوین حداقل به میزان ۵۰/۰۰۰ هزار یورو.

حال با توجه به مطالب فوق، وکیل مهاجرت به آلمان با توجه به شرایط فوق، وضعیت و مهارت شما بهترین راه را در پیش پای شما می گذارد.

کارت شانس

در سال ۲۰۲۳ کشور آلمان مهاجرتی را تحت عنوان کارت شانس آلمان یا Opportunity Card معرفی کرد. در این نوع مهاجرت دولت آلمان برای نیروهای متخصص در زمینه های کاری متفاوت، ویزا صادر می نماید و هر شخصی که امتیاز بیشتری دریافت نماید با تخصص خود، ویزای کاری آلمان را دریافت می نماید.

مهاجرت تحصیلی

در کشور آلمان با توجه به آنکه هزینه های آموزشی و دانشگاه ها پایین می باشد، به همین سبب بسیاری از اشخاص تمایل به مهاجرت برای تحصیل به این کشور را دارند، زیرا بعضا هزینه های آموزشی برای افراد رایگان است، مشروط بر آنکه شما بتوانید بورسیه دانشگاه های دولتی آلمان را دریافت نمایید و در آزمون های مربوطه قبول شوید.

مهاجرت کاری

آلمان دارای بازار کار متنوع است و مشاغل آن دارای حقوق و دستمزد بالا هستند، فلذا برای شروع می توان ابتدا ویزا ۶ ماهه جستجو کار در آلمان را دریافت کرد و به دنبال کار گشت، لازم به ذکر است برای دریافت اقامت دائم از طریق کار در آلمان باید ۵ سال سابقه کاری و ۸ سال سابقه سکونت در آلمان را داشته باشید. فلذا زودتر از این موعد دریافت اقامت دائم آلمان از طریق کار میسر نمی باشد.

مهاجرت از طریق ازدواج

اگر شما بخواهید بواسطه ازدواج، اقامت آلمان را دریافت نمایید، باید با یک شهروند آلمانی که اقامت دائم آلمان را دارد ازدواج نمایید و پس از سپری کردن ۲ سال زندگی زناشویی و ۳ سال اقامت در آلمان می توانید اقامت دائم این کشور را برای خودتان دریافت نمایید. شایان ذکر است، معمولا تمکن مالی شهروند آلمانی در این رویه ملاک عمل است.

مهاجرت از طریق تولد

آلمان هم همانند سایر کشورهای اروپایی از اصل خون پیروی می نماید، فلذا اگر فرزند شما در آلمان به دنیا آید برای دریافت اقامت او باید یکی از والدین آلمانی باشد، اما اگر هر دو والد نیز مهاجر باشند، امکان اخذ اقامت برای فرزند متولد شده وجود دارد، که این موارد مستلزم مشورت با وکیل مهاجرت به آلمان می باشد.

مهاجرت از طریق پناهندگی

همیشه اشخاصی که از این طریق اقدام به مهاجرت به آلمان می نماید، خطرناک ترین راه را برای خود بر می گزینند، زیرا در این راه احتمال مرگ آنان بواسطه قاچاق های غیر قانونی که انجام می گیرد، به شدت بالا می باشد، حال با توجه به آنکه کشور آلمان در حال حاظر با بحران پناهنده ها دسته و پنچه نرم می کند، فلذا اگر شخصی اقدام به مهاجرت از طریق پناهندگی به آلمان نماید، آلمان او را دیپورت می نماید.

وکیل مهاجرت به آلمان نیز با توجه به آنکه این شیوه مهاجرت غیر قانونی بوده و عملا کشور آلمان با پناهندگی این افراد موافقت نمی نماید، فلذا بیان می دارند، اکید از طریق این گونه مهاجرت به آلمان یا هر شکور دیگری خودداری نمایید، همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است، که وکیل مهاجرت به آلمان هیچگونه مشاوره یا دریافت ویزایی در این خصوص را انجام نمی دهد.

آیا اخذ وکیل مهاجرت به آلمان الزامی است؟

وکیل مهاجرت به آلمان با توجه به آنکه از رویه های مهاجرتی به آلمان آگاه می باشد و چندین سال سابقه در این حوزه را داشته و پروندهای زیادی را به سرانجام رسانده است، درصد موافقت شما را برای دریافت ویزای این کشور افزایش داده و برای شما بهترین و سریعترین روش مهاجرت را انتخاب می نماید.

نحوه دریافت مشاوره یا اخذ وکیل مهاجرت به آلمان

حال چنانچه تمایل به مهاجرت به آلمان را دارید و می خواهید با وکیلی مجرب و حرفه ای در این حوزه مشورت نمایید یا آنکه کارهای دریافت ویزا را به وکیل مهاجرت به آلمان بسپارید، می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید. همچین در صورت دریافت مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان داپکده می توانید از طریق کلیک بروی لینک ذیل اقدام نمایید.

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان داپکده

 

مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت به آلمان

اگر تمایل به حضور در دفتر وکیل مهاجرت به آلمان را به علت مشغله های کاری و روزمره زندگی خود ندارید، می توانید از طریق لینک ذیل نسبت به دریافت نوبت جهت مشاوره آنلاین با وکیل اقدام نمایید.

 

مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت به آلمان

 

مشاوره تلفنی با وکیل مهاجرت به آلمان

اگر در محدوده سکونت یا فعالیت شما، اینترنت از سرعت مناسبی برخوردار نمی باشد و قادر به حضور در دفتر وکیل مهاجرت به آلمان نمی باشید، می توانید از طریق لینک ذیل جهت دریافت مشاوره اقدام نمایید.

 

مشاوره تلفنی با وکیل مهاجرت به آلمان

 

مشاوره حضوری با وکیل مهاجرت به آلمان

اگر تمایل به دریافت مشاوره حضوری در دفتر وکیل مهاجرت به آلمان دارید، می توانید با کلیک بروی پیوند ذیل ، نسبت به دریافت تاریخ و ساعت زمان دریافت مشاوره اقدام نمایید.

 

مشاوره حضوری با وکیل مهاجرت به آلمان

به این مطلب امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط

نحوه تعیین هزینه دادرسی در سال ۱۴۰۳ چگونه است؟

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

معافیت های سربازی در سال ۱۴۰۳

دسته بندی: مقالات  نظام وظیفه

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

ارسال دفترچه نظام وظیفه

دسته بندی: نظام وظیفه  مقالات

بروزرسانی در: 18 اردیبهشت 1403

نحوه صدور رای توسط داور در قراردادها

دسته بندی: مقالات  حقوقی

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *