داپکده  |  سامانه هوشمند خدمات حقوقی و معرفی وکیل در سراسر کشور

وکیل مالی مشهد 09155825130

وکیل مالی مشهد ۰۹۱۵۵۸۲۵۱۳۰

بروزرسانی در:  28 اردیبهشت 1401
دسته بندی: وکیل

وکیل مالی مشهد، به وکیلی گفته می شود، که با قوانین و اصطلاحات مالی، بانکی، چک و سفته و… آشنایی کامل را دارد، و در آن زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کند، لذا این عامل باعث افزایش درصد موفقیت پرونده شما می شود.

شایا ذکر است که وکیل مالی به این معنی نمی باشد، که نمی تواند در سایر دعاوی وکالت نماید، بلکه بیشترین فعالیت آن در این حوزه می باشد.

 

وکیل مالی مشهد

اصولا همه ما دعاوی مالی را تحت عنوان دادخواست مطالبه وجه می شناسیم و این دعوی زمانی مطرح می شود، که طرف مقابل دعوی به تعهدات خود عمل نکرده باشد، و مشکلاتی را بوجود آورده است.

در گام اول در دعاوی مالی، وکیل مالی مشهد، دادخواست الزام به انجام تعهدات را تقدیم دادگاه می نماید، تا متعهدله به تهعدات خود عمل نماید، لذا در صورتی که به موجب حکم دادگاه به تعهدات خود عمل نکرد، وکیل از روش دیگر برای طرح دعوی اقدام می نماید.

دعاوی مالی به دلیل حساسیت بالای آن به دسته تقسیم بندی می شوند، دسته اول، دعاوی مالی حقوقی و دسته دوم، دعاوی مالی کیفری می باشد.

 

وکیل مالی در دعاوی حقوقی

وکیل مالی مشهد در دعاوی حقوقی، بسته به نوع خواسته موکل خود، و وضعیت او، دادخواست های متفاوتی را تنظیم و تقدیم دادگاه می نماید، که در ادامه با بعضی از این دادخواست ها آشنا می شویم.

 

وکیل مالی در دعوی مطالبه وجه

دعوی مطالبه وجه، اصولا تحت شرایط متفاوتی حاصل می شود، به عنوان مثال، هنگامی که در عملیات بانکی (کارت به کارت) شخص به اشتباه پول را به حساب فرد دیگری واریز می نماید، و آن فرد از پس دادن وجه واریزی خودداری می نماید، در اینصورت باید دادخواست مطالبه وجه را تقدیم دادگاه نمود.

این دعوی به دلیل اهمیت بسیار آن مستلزم داشتن یک وکیل مالی حرفه ای می باشد، که از تخصص و مهارت لازم برخوردار باشد، تا بتواند آن را اثبات نماید، ولیکن اگر شما بدون وکیل اقدام به طرح دعوی نمایید، در بحث اثبات آن به مشکل بر می خورید، لذا منوجر به از دست رفتن سرمایه شما می شود.

 

وکیل مالی در دعوی ابطال معامله

دعوی ابطال معامله به دلایل متفاوتی همچون عدم پرداخت ثمن معامله اتفاق می افتد، و افراد گمان دارند، که در معامله آنها اگر خریداری ثمن معامله را پرداخت نکرد، می توانند معامله مذبور را ابطال کنند، در حالیکه ابطال معامله شرایط ویژه خاص خود را دارد و به راحتی معامله مذبور قابل فسخ یا ابطال نمی باشد.

به همین دلیل به شما توصیه می شود، تا در دعوی ابطال معامله به دلیل عدم پرداخت ثمن، برای خود وکیل مالی در مشهد اخذ نمایید، تا بتواند با استفاده از قوانین، بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

 

وکیل مالی در دعاوی کیفری

دعاوی مالی به غیر از جنبه ی حقوقی، در بعضی از موارد جنبه ی کیفری پیدا می کند، لذا به دلیل اهمیت بالای آن شما نیازمند اخذ وکیل می باشید، که در ادامه به بعضی از این دعاوی می پردازیم.

 

وکیل مالی در دعوی سرقت

دعاوی سرقت، یکی از شایع ترین دعاوی در دادگاه های مشهد می باشد، در این دعاوی اگر سارق محکوم شود، علاوه بر رد مال (وجه یا مال سرقتی را باید برگرداند) مجازات حبس برای او در نظر می گیرند، لذا در صورتی که شما شاکی می باشید، باید این جرم را اثبات کنید، تا سارق محکوم شود، در غیز اینصورت اصولا برای او مجازات سرقت در شروع جرم را نظر می گیرند، و احتمال اینکه مال مسروقه را به شما بازنگرداند، بسیار وجود دارد.

لذا در این دعاوی اگر می خواهید، مال سرقتی خود را دریافت کنید، یا سارق به سزای عمل خودش برسد، حتما برای خود یک وکیل مالی در مشهد اخذ نمایید، تا بتواند حقوق از دست رفته شما را احیاء نماید.

 

وکیل مالی در دعوی خیانت در امانت

خیلی از افراد معاملات خود را بر مبنای اعتماد به طرف مقابل انجام می دهند، ولیکن احتمال اینکه طرف مقابل از اعتماد آنها سوء استفاده کند، را در نظر نمی گیرند، و مونجر به بروز مشکلاتی برای خودشان می شوند، لذا باعث ایجاد دعوی تحت عنوان خیانت در امانت می شود.

دعوی خیانت در امانت در بعضی از مواقع به صورت شفاهی منعقد شده است، لذا اثبات این امر در محاکم قضایی دشوار می باشد، لذا اگر نیاز به وکیل مالی مشهد دارید، تا بتواند با تجربه های خود، این رویه را اثبات نماید، می توانید با مشاوران ما برای اخذ وکیل مشورت نمایید.

 

وکیل مالی در دعاوی کلاهبرداری

کلاهبرداری یکی از شایع ترین دعاوی در دادگاه های مشهد می باشد، زیرا در این دعاوی افراد فریب می خورند، و با رضایت خود مال خود را به فرد مقابل واگذار کرده اند، دریغ از آنکه آن طرف کلاهبردار می باشد.

دعوی کلاهبرداری دارای اشکال متفاوتی از جمله کلاهبرداری رایانه ای و کلاهبرداری سنتی می باشد، لذا مراحل اثبات هریک از این امور متفاوت می باشد، همچنین اگر خودتان بدون وکیل اقدام به طرح دعوی نمایید، به دلیل آنکه از قوانین آگاهی لازم را ندارید، احتمال اینکه حکم بر خلاف خواسته شما صادر شود، زیاد می باشد، به همین دلیل در این دعاوی باید برای خود وکیل مالی مشهد اخذ نمایید، تا بتواند دفاع خوبی را از شما نزد دادگاه ارائه دهد.

 

اهمیت داشتن وکیل مالی مشهد

مطالب فوق تنها بخش اندکی از دعاوی مالی برای آشنایی شما بود، لذا همان طور که ملاحضه فرمودید، این دعاوی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشند، لذا مجموعه داپکده برای آنکه شما بتوانید در این دعاوی پیروز از میدان خارج شوید، به شما توصیه می کند، برای خود وکیل مالی مشهد اخذ نمایید.

 

مزایای داشتن وکیل مالی مشهد

اگر شما برای دعاوی مالی خود وکیل اخذ نمایید، از مزایای زیر بهره مند می شوید.

الف. افزایش درصد پیروزی شما در محاکم قضایی.

ب. تسریع روند رسیدگی و دریافت نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان.

ج. عدم نیاز به حضور در دادگاه ها در بعضی از دعاوی مالی.

د. تدابیر بهترین راه های دفاعی برای شما توسط وکیل مالی در مشهد انجام می شود.

 

نحوه اخذ وکیل مالی

مجموعه داپکده برای آنکه شما بتوانید، در این حوزه وکیل متخصص و حرفه ای برای خود اخذ نمایید، روش های زیر را در نظر گرفته است.

 

مشاوره تلفنی با وکیل

اگر به دلایل متفاوتی همچون مشغله کاری یا ساکن شهر دیگری بودن، قادر به مشاوره حضوری با وکیل نمی باشید، می توانید از طریق لینک زیر به صورت تلفنی با وکیل مالی مشهد ارتباط برقرار نمایید.

 

مشاوره تلفنی با وکیل

 

مشاور تلفنی رایگان

اگر قصد دارید تا در خصوص دعاوی مالی خود راهنمایی دریافت نمایید، می توانید از طریق شماره ذیل، به صورت رایگان با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید، تا راه حل های موجود را برای شما بازگو کنند.

 

مشاوره تلفنی رایگان در دعاوی مالی

 

مشاوره حضوری با وکیل

اگر تمایل به مشاوره حضوری با وکیل مالی مشهد دارید، می توانید از طریق لینک زیر نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایید.

 

مشاوره حضوری با وکیل

 

سوالات پرتکرار

 

هزینه حق الوکاله برای دعاوی مالی چقدر می باشد؟

اصولا میزان حق الوکاله دعاوی مالی بستگی به نوع موضوع طرح دعوی و پرونده شما دارد، لذا برای آنکه بتوانید از هرینه حق الوکاله وکیل در دعاوی مالی اطلاعاتی کسب نمایید، می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید
مطالب مرتبط

مقدار پورسانت بنگاه دارها چقدر است؟

بروزرسانی در: 27 اردیبهشت 1403

فرق قرارداد جعاله با قرارداد کارگزاری

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

رضایت نامه پزشکی چیست؟

دسته بندی: حقوقی  مقالات

بروزرسانی در: 25 اردیبهشت 1403

بایدها و نبایدهای قرارداد مشارکت در ساخت

دسته بندی: قراردادها  مقالات

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403