داپکده  |  سامانه هوشمند خدمات حقوقی و معرفی وکیل در سراسر کشور

وکیل طلاق مشهد

وکیل طلاق مشهد ۰۹۱۵۵۸۲۵۱۳۰

بروزرسانی در:  4 اسفند 1401
دسته بندی: وکیل

وکیل طلاق مشهد

در شهر مشهد تعداد پرونده های طلاق به دلایل گوناگونی رو به افزایش می باشد، و همین امر مونجر شده که تعداد وکیل طلاق مشهد افزایش یابد.

در پرونده های طلاق با دعاوی متفاوتی از جمله، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل، نحله، حضانت و تمکین مواجهه می شویم، و حال بعضی از افراد راسا اقدام می کنند و درخواست خود را ثبت می کنند، و بعضی از افراد نیز برای انجام پروسه خود، وکیل اخذ می نمایند.

 

چرا به وکیل طلاق مشهد نیاز داریم؟

این دعاوی به دلیل آنکه از اهمیت بالایی برخوردار هستند، افراد بهتر است، در این خصوص حتما با یک وکیل مشاوره انجام دهند، و در صورتی که احساس نیاز شد، قرارداد وکالت را در این امر تنظیم نمایند.

وکیل طلاق مشهد، به دلیل آنکه با رویه طلاق دادگاه های این شهر آشنایی کامل دارد، لذا بهتر می داند از چه طریقی اقدام نماید، تا به نتیجه مطلوب برسد.

به عنوان مثال در دعاوی که زوج قصد طلاق همسر خود را ندارد یا طلاق یک طرفه می باشد، وکیل به موکل خود می گوید، در گام اول دادخواست استرداد جهیزیه بزند، تا زوج مکلف شود، اثاثیه ای که زوجه خریده است، را مجددا خریداری نماید، و اگر زوج اثاث البیت زندگی را تهیه کرد، بلافاصله دادخواست تمکین می دهد، تا زوجه تمکین نماید، لذا در صورتی که زوجه تمکین ننماید، نفقه او از تاریخ صدور عدم تمکین ساقط می شود.

حال اگر زوجه تمکین کرد، برای آنکه وکیل بتواند، درخواست طلاق موکل خود را انجام دهد، مهریه زوجه را به اجرا می گذارد، تا به زوج فشار بیاید، و در نهایت خودش پیشنهاد انجام این امر را دهد.

لذا با دادن این وکالت، باعث می شود، تا درخاوست پروسه مشا در کوتاه ترین زمان انجام شود.

 

آیا با وکالت نامه در طلاق، اخذ وکیل طلاق مشهد الزامی می باشد؟

بله، یکی از راه های طلاق، دادن وکالت در طلاق به زوجه (زن) از جانب مرد می باشد، لذا با داشتن وکالتنامه در طلاق، زوجه برای درخواست طلاق، نیاز به اخذ وکیل از جانب زوج (مرد) دارد.

 

نقش وکیل طلاق مشهد، در وکالت در طلاق چیست؟

وکیل پس از آنکه وکالت موکل را قبول نماید، دادخواست طلاق موکل خود را ثبت می نماید، و بر اساس تجربه های خاص خود، هماهنگی لازم را انجام می دهد.

همچنین حضور وکیل طلاق مشهد در پرونده های طلاق وکالتی، باعث سریع تر شدن مدت پرسه رسیدگی می شود، لذا حکم طلاق در کوتاه ترین زمان صادر می شود.

 

آیا در طلاق توافقی، نیازی به اخذ وکیل طلاق مشهد دارد؟

بله، یکی از توصیه های، مجموعه داپکده، داشتن وکیل متخصص در این حوزه می باشد، زیرا اگر در طلاق توافقی، نیاز به مصالحه بین زوجین باشد، وکیل طلاق بهترین راه حل را برای موکل خود اتخاذ می کند، و باعث سریعتر شدن روند پیگیری پرونده می شود.

 

نحوه گرفتن وکیل طلاق مشهد

مجموعه داپکده این امکان را برای شهروندان مشهد فراهم کرده است، تا اگر نیاز به وکیل طلاق در مشهد داشتید، با مشاوران مجموعه ما به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و مشکلات خودتان را برای آن ها بازگو می کنید، و مشاوران مجموعه ما بهترین راه حل را در اختیار شما می گذارند.

لذا شما می توانید از طریق شماره های زیر به صورت رایگان با مشاوران مجموعه داپکده ارتباط برقرار کنید.

 

۰۹۱۵۵۸۲۵۱۳۰

 

همچین اگر نیاز به مشاوره حضوری با وکیل داشتید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید، تا روز و زمان مشاوره برای شما ارسال گردد.

 

درخواست مشاوره حضوری وکیل مشهد

 

 

هزینه های وکالت در طلاق چقدر می باشد؟

هزینه های دعاوی طلاق با توجه به نوع پرونده و تعداد دادخواست متفاوت می باشد، به همین سبب، مجموعه داپکده برای رفاه حال شما عزیزان، امکان شرایط اقساطی پرداخت حق الوکاله را فراهم آورده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید
مطالب مرتبط

مقدار پورسانت بنگاه دارها چقدر است؟

بروزرسانی در: 27 اردیبهشت 1403

فرق قرارداد جعاله با قرارداد کارگزاری

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

رضایت نامه پزشکی چیست؟

دسته بندی: حقوقی  مقالات

بروزرسانی در: 25 اردیبهشت 1403

بایدها و نبایدهای قرارداد مشارکت در ساخت

دسته بندی: قراردادها  مقالات

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403