داپکده  |  سامانه هوشمند خدمات حقوقی و معرفی وکیل در سراسر کشور

وکیل مهاجرت به ایتالیا

وکیل مهاجرت به ایتالیا | ۸ روش مهاجرت به ایتالیا

بروزرسانی در:  21 آبان 1402
دسته بندی: مهاجرت  وکیل

وکیل مهاجرت به ایتالیا برای شما شرایط اخذ دریافت ویزا را تسهیل می نماید، فلذا اگر شما از مراحل قانونی دریافت ویزا ایتالیا اطلاعاتی ندارید و نمی دانید بهترین روش برای مهاجرت به این کشور از چه طریقی است، می توانید بواسطه وکیل مهاجرت به ایتالیا از نگرانی بابت اخذ ویزا و مهاجرت به این کشور آسوده خاطر شوید.

وکیل مهاجرت به ایتالیا

بنا به گفته های وکیل مهاجرت به ایتالیا، اشخاص زیادی تمایل به مهاجرت به ایتالیا دارند، اما از نحوه مهاجرت به این کشور اطلاعاتی ندارند و اغلب سردرگم هستند، لذا در این مقاله وکیل مهاجرت به ایتالیا تمامی راه هایی که بواسطه آن می توان به این کشور مهاجرت کرد و ویزا این کشور را دریافت کرد، می پردازند.

روش های مهاجرت به ایتالیا

کشور ایتالیا نیز همانند سایر کشورهای اروپایی بواسطه روش های مهاجر می پذیرد، فلذا بنا به گفته های وکیل مهاجرت به ایتالیا، روش هایی که افراد می توانند به این کشور مهاجرت نمایند، به شرح ذیل می باشد.

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از بهترین کشورها برای تحصیل می باشد و علت آن به صرفه بودن هزینه های تحصیل و با کیفیت بودن نظام آموزشی می باشد، به همین سبب عده ای از افراد برای تحصیل تمایل به مهاجرت به ایتالیا دارند، وکیل مهاجرت به ایتالیا بیان دارند، هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی ایتالیا به طور میانگین کمتر از ۹۰ یورو در ماه معادل ۹۰۰ یورو سالیانه شروع می شود. به عنوان مثال هزینه تحصیل در دانشگاه پالرمو برای مقطع کارشناسی از ۱۶۰ یورو در سال شروع می شود.

اما به گفته وکیل مهاجرت به ایتالیا نباید این نکته را نیز نادیده در نظر گرفت که هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی اگرچه برای شهروندان این کشور رایگان است، اما برای مهاجرانی که قصد تحصیل دارند، فرقی با دانشگاه های غیر دولتی نمی باشد، مگر آنکه بتوانید بورسیه این دانشگاه ها را دریافت نمایید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایتالیا

وکیل مهاجرت به ایتالیا بیان دارد، اگر می خواهید بواسطه سرمایه گذاری به ایتالیا مهاجرت نمایید، و ویزای طلایی این کشور (Golden Visa) را دریافت نمایید، مناسب می باشد، فلذا روش های سرمایه گذاری در کشور ایتالیا مشمول طرق ذیل می باشد:

  • خرید اوراق قرضه دولتی به میزان مبلغ حداقل ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون یورو نیاز می باشد.
  • سرمایه گذاری در یک شرکت ایتالیایی به میزان مبلغ حداقل ۱/۰۰۰/۰۰۰ میلیون یورو نیاز می باشد.
  • سرمایه گذاری در برنامه کمک های خیرانه به میزان مبلغ حداقل ۱/۰۰۰/۰۰۰ میلیون یورو نیاز می باشد.
  • سرمایه گذاری در استارت آپ یا همان کار آفرینی به میزان مبلغ حداقل ۵۰۰/۰۰۰ هزار یورو نیاز می باشد.

مهاجرت از طریق خرید ملک در ایتالیا

باید گفت کشور ایتالیا همانند بعضی از کشورها مانند ترکیه بواسطه خرید ملک به اشخاص ویزا یا اقامت نمی دهد، فلذا به گفته وکیل مهاجرت به ایتالیا، مهاجرت از طریق خرید ملک در ایتالیا امکان پذیر نمی باشد، حال اگر تمایل به مهاجرت از طرق خرید ملک دارید، می تواند با کارشناسان داپکده ارتباط برقرار نمایید.

مهاجرت کاری به ایتالیا

مهاجرت کاری به ایتالیا عموما از طریق پیشنهاد شغلی میسر بوده و لازمه آن داشتن تمکن مالی، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، هزینه های اقامت و امثالهم می باشد، که باید پس از آنکه پیشنهاد شغلی شما توسط کارفرما تایید شد، آن را به سفارت کشور ایتالیا ببرید، تا ویزای ۲ ساله بدهند که مدت این ویزا تا ۵ سال قابل تمدید می باشد.

در خصوص میزان حقوق در ایتالیا وکیل مهاجرت به ایتالیا بیان دارند، که متوسط حقوق در این کشور با در نظر داشتن رشته های تحصیلی مختلف و مشاغل گوناگون از ۱۶۵۰۰ یورو تا ۲۹۰۰۰ در سال می باشد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق ازدواج

وکیل مهاجرت به ایتالیا بیان دارند، اگر می خواهید بواسطه ازدواج با یک شهروند ایتالیا اقدام به مهاجرت نمایید و اقامت ایتالیا را دریافت نمایید، براساس ماده ۹۱ قانون اساسنامه شهروندی ایتالیا، اگر شخصی خارجی با فردی ایتالیایی در ایتالیا ازدواج نماید، می تواند بعد از ۳ سال زندگی برای اخذ شهروندی ایتالیا اقدام نماید.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تولد

کشور ایتالیا از قانون اصل خون و تولد در خاک کشورش پیروی می نماید، منتهی هنگامی که می خواهید برای کودک متولد شده تابعیت ایتالیا را اخذ نمایید، باید یکی از والدین ایتالیایی باشد، در غیر اینصورت برای دریافت تابعیت فرزند متولد شده خود باید تا سن ۱۸ سالگی آن صبر نمایید و درخواست تابعیت فرزند خود را دو سال قبل از رسیدن به سن ۱۸ سالگی یعنی سن ۱۶ سالگی بدهید.

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی

مهاجرت به این کشور از طریق پناهندگی با توجه به آنکه کشور ایتالیا عضو کنوانسیون بین المللی ژنو می باشد، امکان پذیر است، ولیکن به گفته وکیل مهاجرت به ایتالیا مهاجرت از طریق پناهندگی یک از پر ریسک ترین و خطرناک ترین روش های مهاجرت می باشد، زیرا فرضاً اگر شما قاچاقی وارد خاک این کشور شوید، شما را در کمپ هایی که وضعیت نامناسب و اسفناک دارند، با ملیت ها دیگر نگهداری می نمایند و امکان وجود هر خطری توسط سایر اشخاصی که در کمپ های پناهندگی وجود دارند، امکان پذیر است.

شایان ذکر است، در این حالت دو فرض امکان پذیر است، فرض اول که رایج ترین آن می باشد، معمولا درخواست پناهندگی شما را رد می کند و شما را به کشور خودتان دیپورت می نمایند و فرض دو اینکه با درخواست پناهندگی شما موافقت شود، بسیار پایین می باشد، فلذا به هیچ عنوان این راه مهاجرت به کشور ایتالیا توسط وکیل مهاجرت به ایتالیا پیشنهاد داده نمی شود، بلکه توصیه می شود، اکیدا مهاجرت بواسطه پناهندگی خودداری ورزید.

مهاجرت به ایتالیا از طریق خانواده

در کشور ایتالیا مهاجرت از طریق Reunion Visa یا همان پیوستن خانواده امکان پذیر بوده و در این نوع مهاجرت فردی که دارای اقامت دائم در کشور ایتالیا بوده می تواند برای برخی از اعضای خوانده خویش که قصد اقامت بیشتر از ۳ ماه در ایتالیا دارند، اقدام نمایند.

مدت دریافت این ویزا بین ۳ هفته نهایتا تا ۲ ماه می باشد و این ویزا به گفته وکیل مهاجرت به ایتالیا به اشخاص ذیل تعلق می گیرد:

  • همسر فرد
  • فرزند زیر ۱۸ سال ملزم به رضایت والد دیگر
  • فرزند بالای ۱۸ سال که به دلیل مشکلات جسمانی و سلامت از عده خویش بر نمی آید.
  • والدین بالا ۶۵ سال که فاقد فرزند دیگری در خاک کشورشان جهت نگهداری از آنان می باشند.

لزوم اخذ وکیل مهاجرت به ایتالیا

اصولا مسئله مهاجرت به کشورها مستلزم داشتن اطلاعات کافی است و اشخاصی که قصد مهاجرت دارند، باید از قوانین و مقررات کشوری که می خواهند به آنجا مهاجرت نمایند، آگاه و مسلط باشند تا دچار مشکل نگردند. فلذا وکیل مهاجرت به ایتالیا با توجه آنکه از قوانین این کشور آگاه و تسلط کامل به رویه این کشور دارد، می تواند امورات مهاجرت و دریافت ویزای این کشور را تسهیل نماید و بهترین راه برای شما انتخاب می نماید.

فلذا اگر تمایل به مشاوره جهت مهاجرت به ایتالیا با کارشناسان داپکده دارید، می توانید بروی لینک ذیل کلیک نمایید.

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان داپکده

مشاوره تلفنی با وکیل مهاجرت به ایتالیا

اگر به دلایل متفاوتی همچون مشغله کاری یا دلایل دیگر، قادر به مشاوره حضوری با وکیل نمی باشید، می توانید از طریق لینک زیر به صورت تلفنی با وکیل مهاجرت به ایتالیا ارتباط برقرار نمایید.

 

مشاوره تلفنی با وکیل مهاجرت به ایتالیا

 

مشاوره حضوری با وکیل مهاجرت به ایتالیا

اگر تمایل به مشاوره حضوری با وکیل مهاجرت به ایتالیا دارید، می توانید از طریق لینک زیر نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایید، تا مشاوره لازم یا در صورت لزوم نسبت به عقد قرارداد وکالت اقدام نمایید.

 

مشاوره حضوری با وکیل مهاجرت به ایتالیا

به این مطلب امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط

نحوه تعیین هزینه دادرسی در سال ۱۴۰۳ چگونه است؟

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

معافیت های سربازی در سال ۱۴۰۳

دسته بندی: مقالات  نظام وظیفه

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

ارسال دفترچه نظام وظیفه

دسته بندی: نظام وظیفه  مقالات

بروزرسانی در: 18 اردیبهشت 1403

نحوه صدور رای توسط داور در قراردادها

دسته بندی: مقالات  حقوقی

بروزرسانی در: 12 اردیبهشت 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *